In 2016 kreeg ik mijn eerste baan als Online Marketeer, bij een bedrijf in relatiegeschenken. Ik was nog helemaal blanco, omdat er in mijn studie amper iets over Online Marketing aan de orde kwam. Dat jaar heb ik ontzettend veel geleerd en ontwikkelde ik een voorkeur voor betaald adverteren. Daarmee kun je immers goed meten wat het oplevert, en het is schaalbaar. Ik leerde om Google Ads (toen nog Google Adwords) te optimaliseren en om Facebook Ads campagnes op te zetten.
In 2017 kwam ik bij een bureau terecht, waar ik mij verder heb verdiept in Facebook Marketing en andere betaalde platformen. Na een jaar besloot ik om zelfstandig verder te gaan. De vrijheid om mijn eigen werktijden in te delen en locatie onafhankelijk te kunnen werken waren voor mij de belangrijkste drijfveren. Maar ook het mee kunnen denken en echt van toegevoegde waarde kunnen zijn voor de klanten waar ik mee zou gaan werken.
Vanaf 2018 heb ik meer dan 5 jaar intensief samengewerkt met Switch Online Marketing, waar ik voor tientallen klanten Facebook Ads en Google Ads heb beheerd. Dit heb ik o.a. gedaan voor verschillende webshops, coaches, een reisbureau en een aantal dienstverleners.
Mijn focus gaat sinds april 2023 voornamelijk naar het beheren en optimaliseren van Google Ads accounts van MKB ondernemers. Daarnaast hou ik me steeds meer bezig met het zo goed mogelijk meten van (conversie)data, door bijvoorbeeld server side tagging in te stellen.
Pas jij binnen deze doelgroep en wil je meer rendement uit Google Ads halen? Plan dan een strategiecall in om te kijken of het klikt en hoe ik jou kan helpen om verder te groeien met jouw bedrijf.
In mijn vrije tijd ben ik regelmatig in de boulderhal te vinden, of ga ik lekker wandelen in de natuur. Ook ben ik helemaal gek van specialty coffee en hou ik van koken.