Adsposure Online Marketing > Google AdWords

Google AdWords

Wil je graag meer bezoekers op je website, zodat je meer leads binnenhaalt of meer producten verkoopt? Google AdWords (Google Ads) is al jaren de populairste methode om online te adverteren. Door campagnes slim in te stellen en deze regelmatig te optimaliseren kun je veel geld besparen en meer potentiële klanten bereiken. Ben je benieuwd wat een Freelance AdWords Specialist hierbij voor je kan betekenen? Lees dan zeker verder.

adverteren met google adwords adsposure online marketing edit

Waarom adverteren met Google AdWords?


Ben je er nog niet helemaal van overtuigd of adverteren in Google wat voor jou is? Bekijk dan onderstaande punten eens en ontdek wat AdWords voor jouw bedrijf kan betekenen.

  • Je betaalt alleen wanneer iemand op je advertentie klikt
  • Meer zichtbaarheid in Google zodat de naam van je bedrijf beter blijft hangen
  • Continue stroom van nieuwe potentiële klanten naar je website
  • Grote kans dat je concurrenten AdWords ook gebruiken en je onbewust klanten misloopt
  • Zodra campagnes een positieve ROI hebben kun je gaan groeien met je bedrijf

Google AdWords uitbesteden


Heb je zelf te weinig tijd of kennis om AdWords campagnes te onderhouden en optimaliseren? Dan kun je AdWords beheer het beste uitbesteden. Adsposure helpt je hier graag bij. Je kunt al een abonnement nemen vanaf een half uur per week. Hierdoor kun je op een laagdrempelige manier kijken wat het effect is op jouw bedrijf. Alle pakketten zijn bovendien maandelijks opzegbaar. De gehanteerde tarieven kun je terug vinden in het onderstaande overzicht.  Wil je graag starten met AdWords, maar heb je nog geen account? Neem dan even contact op, zodat we snel aan de slag kunnen.

Basis - 119-239/Maand

Klein account
Weinig campagnes
0,5 – 1 uur per week

Extra - 479/Maand

Gemiddeld account
Aantal campagnes
2 uren per week

Intensief - 959/Maand

Groot account
Veel campagnes
4 uren per week

Een eenvoudige campagne opzetten in Google AdWords is niet moeilijk, maar dit is pas het begin. Naarmate je meer data verzamelt kun je o.a. verschillende advertenties testen, zoekwoorden toevoegen of pauzeren, biedingen aanpassen en advertentieplanning optimaliseren. Daarnaast moeten de campagnes goed in de gaten worden gehouden om te voorkomen dat je teveel budget uitgeeft aan zoekwoorden die weinig opleveren. Of misschien missen er nog zoekwoorden waarmee je nog niet adverteert, maar waar wel veel op wordt gezocht?

Gelukkig hoef je dit niet allemaal zelf te doen en zijn er ervaren specialisten die dit allemaal voor je kunnen bijhouden. Via onderstaande button kun je vrijblijvend contact met mij opnemen voor het managen van jouw AdWords campagnes.

adwords search en analytics certificaten erwin schreiber adsposure